Filmkväll ;D

Hejhej :)

Igår vid 5 så kom Göran, Annika, Ella och Wilma hit, jätte kul att träffa dom och lilla Wilma hade blivit jättestor!
"lekte" med henne tills dom skulle åka hem.

Vid halv 7 så cyklade jag ner till konsum och mötte Alice, vi gick in och köpte godis och dricka, sen cyklade vi hem till pappa för att bada i poolen, de var lite kallare än när vi badade sist, men ändå jätte skönt.
Men när jag skulle sitta på Callaes uppblåsbara vattenskoter (eller båt som vi kallade de, hahah) då välte den så jag ramlade av också skrapade jag hela ryggen på den, fråga inte hur jag lyckades för jag har ingen aning.
Men de gjorde jätte ont iaf, är fortfarande röd.

Sen klev vi iaf upp och bytte om o så, sen skulle vi till Alice, men då var de fortfarande massa folk där, för hennes föräldrar + några  till skulle på fest och dom hade inte hunnit gå än.
Så då cyklade vi till OK och köpte dipp och gräddfil, men sen hade dom gått, så då cyklade vi hem till henne och dukade fram chips, ostkrokar, dipp, godis och dricka.

Sen kollade vi på Hide and seek, jag har sett halva den förut, men inte slutet, men den var riktigt bra faktiskt, grymt äcklig på vissa ställen, fast jag tror Alice blev mer rädd än vad jag blev den här gången, hahah.
Efter vi hade sett den skulle vi kolla på I love you Philipe Morris (stavning?) men vi såg typ början sen ville vi inte se nå mer, vilken himla sjuk film asså :O
(de var en komdi, men de var nå otroligt äcklig...) Så vi stängde av och sen gick vi ut och gick med Elza en sväng.
Och jag såg en jättestor äcklig padda som hopapde alldeles framför mig.
 När vi kom tillbaka så kommer jag inte ihåg vad vi gjorde, men vi kollade typ på tv ett tag tror jag.
Sen kom Felicia (hon hade varit på festen) så då kollade vi på "Från andra sidan" eller nånting, kommer inte riktigt ihåg vad den hette.
Den var faktiskt inte nå läskig alls, de hände lixom ingenting förutom typ 5 minuter på slutet, då man fick se "spöket" som de hade handlat om.
Men hon var inte heller läskig, hon såg ut som en blandning mellan en apa och en robbot.... så ah ni förstår själv...
Efter filmen var slut så åkte Felicia hem (tror jag iaf?) och jag och Alice gick upp och la oss.

Grym kväll/natt var de iaf!

Idag vaknade vi vid halv 1 (!) och då gick vi ner och åt "frukost" och efter de så satt vi och kollade på tv, egentligen skulle vi se om den där från andra sidan filmen, men sen började vi kolla på nån serie ist.
Sen vid fyra så smsade mamma och sa att Madde och André skulle komma, så då gick jag upp och packade mina saker o sen cyklade jag hem, eftersom jag ville träffa dom.

När jag kom hem, så hade dom redan kommit, då beställde vi pizza som vi åt här, Madde och André åt också.
Sen fikade vi lite o så, dom åkte hem vid typ 6.
Då gick jag ut och gick med Hobbe, sen har jag mest suttit vid datorn och kollade på OC, men sen märkte jag att de fattades 5 avsnitt, så då blev de inge kul längre, så nu kollar jag på Thirteen ist.

Men nu ska jag fortsätta kolla, vi hörs imorn!

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0