Tråkig dag

Hejhej :)

Idag har jag haft jätte tråkigt, de är nästan ingen som är hemma heller eftersom de är sommarlov.

Carro smsade mig iaf på förmiddan och frågade om jag ville vara med Ilia och Mille och eftersom jag inte hade nåt att göra så sa jag att jag kunde de, fast de var bara Ilia för Mille skulle sova.

Sen vid halv 4, så följde jag med pappa, Calle och hans kompis Filip in till stan för dom skulle köra gocart och sen skulle dom till Prix (Coop, är de bara jag som fortfarande kallar de för Prix?) och jag ville köpa Ben & Jerry glass, så de var mest därför jag följde med.

Men på gocartbanan så var de en tjej som körde rakt ut i skogen, eller hon körde in i ett träd eller nåt tror jag, de såg jätte hemskt ut o sen var hon jätte blodig när hon kom upp.
Usch, men de gick iaf bra, så de var ju tur.

När vi kom hem från Hudik så åt vi tacos och sen har jag inte gjort nånting.

Har haft jätte ont i huvet hela kvällen, så jag ska nog lägga mig tidigt ikväll.

Men nu ska jag iaf prata med Patrik och Jesper på msn.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0