STOCKHOLM

Heej allihopa :D

Idag är de äntliiiiigen fredag!
13.20 drar jag och Alice till Stockholm!

Vaknade  vid halv 10 idag av att mamma kom hit, och sen kunde jag inte somna om så jag gick ut till dom, o de är verkligen jättevarmt idag!

Ajaa, jag har iaf nyss duschat och torkat och plattat håret, efter jag har skrivit de här så ska jag packa klart de sista, sen ska jag gå ner och äta nånting.
Sen ska jag till mamma och gå ut med Hobbe innan vi åker, för hon är på ankarmon.
Men sen blir de Stockholm iaf :D

De blir nog ingen uppdatering i helgen, eftersom jag inte kommer ha nån dator.
Om jag inte lånar Mias, men vi ska nog inte vara hos henne så mycket.
Men till veckan kommer de massa bilder från helgen iaf.

Men nu måste jag gå och göra mig klar.

Ha en super bra helg allihopa.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0