Stan ist...

Hejhej :)

De blev inge sola eller bada idag.

Istället gick vi ut med Hobbe och sen kom vi på att vi skulle åka in till stan.
Så Alice cyklade hem och hämtade pengar och jag gick in och sminkade mig och plattade håret, sen tog vi halv 1 bussen in till stan och gick på stan till 5.
Fast vi gick till prix och till hemmakväll för vi skulle köpa ben & jerrys, såna där småa burkar, men de fanns inte på nån av dom ställena, så vi köpte glass på mcdonalds ist.

Vi åkte hem med bussen hem vid 5, då åt jag mat och sen kollade vi på film tills Alice skulle hem, då gick jag och Hobbe med henne en bit, för vi skulle upp till morfar där mamma och Calle var.
Efter vi hade varit där, så gick jag på långpromenad med Hobbe, de var riktigt skönt ute då faktiskt.
Fast jag trodde de skulle börja regna faktiskt, men de gjorde de inte, och de var ju tur :)

Imorn har jag ingenting planerat, så jag ska nog åka in till stan med mamma och köpa saker till mitt rum.

Men nu ska jag kolla på film.

Puss & kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0