Så länge vi båda andas

Hejhej :)

Idag fyllde ju Calle år, som jag sa imorse :)

Vi åkte ner till pappa vid ca halv 11, sen var vi där till 4a.

De var bara farfar och Madde och André som kom idag, så de var ju lite tråkigt, men morfar och Inger kommer imorn och Göran och Annika och alla dom kommer kanske också imorn, sen kommer Karin och dom nästa vecka tror jag :)
Ah intressant :P

Iaf så fick vi åka i Andrés nya snygga bil! Så otroligt snygg och ni ska veta hur fort den går, otroligt häftigt var de att åka i den, och jag som är så duktig glömde ju såklart kameran, men jag ska ta kort på den nästa gång vi träffar dom så ska ni få se den.

Dom åkte hem vid 3 typ, då skulle mamma dammsuga sin bil innan vi åkte, och då kom Leya över och ville hoppa studdsmatta med mig, så jag gjorde de en stund innan vi skulle åka.

Sen har jag inte gjort nå speciellt, ska snart kolla klart på Uptown girls, som jag började kolla på igår, jätte bra film med Dakota Fanning, när hon var ca 8 år, lite skillnad mot nu i new moon och eclipse måste jag ju säga ;)

Kom på en sak som jag tänkte berätta för er, igår när jag var på stan med mamma, Madde och André (jag skrev ingenting om de igår föresten va? :O) då köpte mamma den sista twilightboken till mi- Så länge vi båda andas, jag fick dom andra 3 i julklapp, men mamma hade glömt den sista så jag har fått låna den på bibblan, men nu har jag iaf köpt den, men de var inte de jag skulle berätta.
Iaf igår kväll när jag började läsa den, så märkte jag att två av sidorna var avriva på mitten typ i mitten av boken.
Lixom vem gör en sån sak? Varför går man inte i en bokhandel och river ut sidor ur böcker?
Har iaf bytt den nu, så nu har jag en hel bok.

Ajaa, här kommer lite bilder  från idag:




Uppdatering: Nu har jag lagt in bilder från Stockholm kolla under "helgen i sthlm" :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0