Regn ;/

Hejhej , förlåt för dålig uppdatering... (igen) men de är ju sommarlov, så jag har inte tid att sitta vid datorn, eller så orkar jag inte ;)

Jag kommer inte riktigt ihåg vad jag skrev sist?

Har inte hänt så mycket dom senaste dagarna iaf, i lördags var jag med Alice, sen igår regnade de heeela dan, de var typ 12 grader ute tror jag.
Låg i sängen och kollade på film hela dan då.

Idag är de lite bättre väder, fast fortfarande inte varmt ( vart tog sommaren vägen? :O)

Idag ska jag till pappa, och då skulle vi kanske åka ut till Arnön, jag vet inte, om vi skulle åka idag eller imorn.
Men jag längtar faktiskt dit nu, förut var jag där nästan hela sommrarna.
Men nu har jag inte varit där nästan nånting på ca 3 sommrar....
Var ju där med Alice, Olla och Rebecca i  början av sommarlovet och på midsommarafton, men annars har jag inte varit där nånting.
Hoppas på bra väder nurå, så vi kan åka dit (y)

Nu ska jag gå och äta frukost och sen packa.

Men vi hörs väl nå mer.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0