Packar....

Hejhej :)

Jag måste bara säga att jag hatar verkligen att packa!
Jag tar alltid med för mycket eller för lite, de blir lixom aldrig lagom.
Men nu ger jag upp och packar klart imorn istället.

Idag har jag inte gjor nå specielt, mamma ringde vid 11 och sa att hon skulle hämta mig då, så de var bara att kliva upp och göra sig klar, för annars hade jag fått cykla med datorn o de hade jag ingen lust med.
Annars har jag inte gjort nånting idag, har varit ute på långpromenad med Hobbe två gånger.
Annars har jag mest stuttit vid datorn.

Nu ikväll har jag ju som sagt packat, men de går inge bra så jag struntar i de så länge.

Men imorn åker vi iaf, ska blir så himla kul, på lördag går jag och Alice på grönan och på söndag ska vi shoppa.
Vi kommer fram imorn kväll så vi hinner inte göra nånting då.
Men först ska vi sitta på en buss i nästan 5 timmar, jag som hatar att åka bil... nej men de går nog bra, de gjorde de ju förra gången.

Funderar på om jag ska gå och duscha, men jag gör nog de imorgon innan vi åker istället.
Nu ska jag sätta på en film och sen ska jag nog sova, så jag orkar gå upp imorn.

Men vi hörs nånting imorn innan jag åker!

Puss & kram

 Från förra gången jag var i Stockholm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0