Järvzoo :)

Hej :)

Nu har de varit dålig uppdatering igen... men de är ju sommarlov, så ni får stå ut med de ett tag till.

Men iaf så sov vi ju i Arnön, de var jag, pappa, Calle, Mia och Alva, farfar var där på dan, men han åkte hem på kvällen.

Vi kom dit vid 2 typ, då gjorde jag ingenting... sen vid fyra så kom Mia och Alva, då grillade vi och så.
Sen gick jag Alva och Calle ut och gick med Hobbe, vi gick ganska långt faktiskt.

Sen när vi kom tillbaka så kommer jag inte ihåg vad jag/vi gjorde.

Jag spelade kort med Alva och Calle och läste "Om jag kunde drömma" tror jag.

På kvällen så åkte vi ut till en badstrand, för Alva och Calle ville bada, jag fattar inte varför eftersom de var huuur kallt som helst, iaf så badade dom inte speciellt mycket.

När vi kom hem, så gjorde vi inget speciellt.

På onsdag, så vaknade jag vid halv 10, då var alla andra redan vakna, så jag gick ner och åt frukost.
Sen åkte pappa och Calle och fiskade och Mia var ute och städade bilen.
Då lockade jag Alvas hår, sen gick vi ut och gick med Hobbe och när vi kom tillbaka så spelade vi kort och nåt annat spel.

Sen gjorde vi nåt mer, fast jag kommer inte ihåg vad :S

När pappa och Calle kom tillbaka, så skulle vi åka hem.

När vi kom hem så gjorde jag inget speciellt.


Idag så ringde min klocka vid halv 9, då var de bara att kliva upp och göra sig klar, för vid 10 så kom Alice och hennes föräldrar och hämtade mig, för vi skulle till Järvzoo.
De var verkligen jätte bra väder för att gå där idag, vi såg nästan alla djur utom typ myskoxarna ( heter dom så?) och igelkottarna, haha :)

När vi åkte hem, så åkte vi in till Hudik och åt pizza.

Jätte mysig dag har de varit!

Nu ska jag kolla på film resten av kvällen.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0