Hatar min dator!


Nu måste jag bara få tala om hur mycket jag HATAR min dator!
Den är verkligen världens segaste de går inte att göra NÅNTING utan att de ska ta 1000 år.
Och nu skulle pappa installera om den åt mig, men då vill jag bränna mina filmer och bilder först, men eftersom min dator har världens sämsta brännarprogram så går de såklart inte.
Och jag har inget USB minne som jag kan lägga in bilderna och filmerna på heller.
Så nu sitter jag här med världens segaste dator och hatar den.
Är de nån som vill byta så är de bara att säga till!

Även att jag hatar folk som ljuger.... Men de tar vi inte nu ;)

Idag har jag mest legat ute i solen och ätit glass, lyssnat på musik och badat.
Jätte skönt :)

Sen smsade Alice och frågade om jag ville följa med henne till Dellen och bada imorn och de vill jag såklart, så vi åker imorn på förmiddan och sen hämtar hennes pappa oss på eftermiddan/kvällen nån gång.
Gryymt :D

Men nu ska jag försöka göra nåt åt min dator...

Puss & kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0