Godmorgon :)

Godmorgon ;) Eller ah klockan är 11, så ni får bestämma själv om de är morgon eller inte. Jag har iaf nyss vaknat, eller för en halvtimme sen. Lika bra väder som igår är de och jag ska snart ut i solen. Vad händer idag då? Jag tror jag bara ska ligga ute i solen och bada, ska upp till mamma en sväng sen och gå ut med Hobbe, för hon skulle på ankarmon´, dom flesta är väl där idag antar jag, men jag har ingen lust att gå dit, ska bada i poolen hemme ist. Pappa och Calle skulle ut till Arnön sen sväng, så kanske jag följer med dom dit. Nu kom världens gosigaste kattunge hit också, lilla Bella :) Så sööt ;D Men nu ska jag ta o gå ut, eller gå ner och äta frukost. Hörs ikväll Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0