Glee :D

Hejhej :)

Idag har jag inte heller gjort nånting, väldigt roliga dagar jag har haft nu känner jag.

Hahah, men imorn så ska jag iaf till Arnön, om de är bra väder.

Men de skulle bli typ 23 grader imorn tror jag.

Då blir de väl bada och sola, också åker vi nog till Hölick på eftermiddan.

Hobbis ska med också, eftersom mamma jobbar.

Nästa vecka åker vi till Leksand, gissa om jag längtar? :D

Efter jag har skrivit de här så ska jag kolla på Glee tror jag.

Jag såg bara några avsnitt när de gick på tv, för jag glömde alltid bort vilken dag de var ;)

Men nu i höst så kommer ju andra säsongen, så jag ville se alla avsnitt från säsong 1, men de är de att jag hittade bara till avsnitt 13 och de är 22.

Är de nån som vet var man kan få tag i resten av avsnitten så får ni jätte gärna säga till!

Och de ska ju helst vara med svensk text då.

 
Föresten ang designen, de har jag ju glömt bort att skriva om.

Jag försökte ju fixa den, men de blir bara konstigt när jag ska lägga in den.

Så Evve lovade att hjälpa mig, men hon har ju varit i Haparanda, men hon kommer hem idag, så hon får hjälpa mig nåndag i veckan, så därför så ser designen lite konstig ut nu, men de får ni stå ut med några dagar.

Men vi hörs!

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0