Furuvik imorn

Hejhej :)

Idag har jag inte gjort nånting nästan, har typ städat mitt rum och packat innan vi åkte till mamma.


Men annars har jag inte gjort nå speciellt.

Imorn ska jag åka till Furuvik med mamma, Calle, morfar och Inger, ska bli jätte kul faktiskt, för jag har inte varit där sen jag vart typ 8-9 år.
Hoppas på bra väder bara!

Idag såg jag att snart är de bara en månag kvar av sommarlovet...
De har gått otroligt fort, men jag börjar faktiskt sakna klassen och vissa lärare nu.
Så de ska ju bli lite skönt att börja igen också, fast ändå jobbigt eftersom vi kommer ha mycket mer prov och läxor också får vi ju betyg också.
Så nu gäller de att börja lyssna och jobba på lektionerna, hahah :)

Men nu ska jag ta o gå ut med Hobbis.

Hörs sen eller imorn.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0