:)

Hejhej :)

Igår så var jag in till stan en sväng med pappa och Calle, för jag skulle köpa parfym, sen när vi kom hem så spelade jag sims ett tag och sen så kom Mia och farfar, för dom skulle hämta Mias bil, som pappa hade lagat eller nånting.
Ah iaf så satt jag ute på altan o var lite social med dom.

Sen när dom hade åkt hem vid fyra ungefär, så åkte jag till mamma med Alice, för jag skulle sova där eftersom jag ändå måsta dit så tidigt idag och mamma jobbade kväll, och jag hade ingen lust att sitta där själv hela kvällen, så då följde Alice med, vi gjorde tacos och sen kollade vi på film.
Hon var väl där till 11- halv 12, tror jag.

Imorse så vaknade jag halv 10 och då gav jag Hobbe mat och sen gick jag ut och gick med han.
Sen satt jag vid datorn och så.

Pappa kom och hämtade mig vid 1 ungefär.

Och sen har jag inte gjort nåt speciellt.

Imorn vet jag inte vad jag ska göra.

På måndag ska jag till stan med Alice, på tisdag ska jag kanske ut till Arnön och sova där, så då är jag väl där på onsdag också.
På torsdag ska jag vara med Evve och sen på fredag så drar vi till Leksand! :D
Ska bli så grymt kul!

Men nu ska jag ta och göra nå annat.

Vi hörs!

Puss & kram



Leksandssommarland när vi var där förra åre, hoppas på lite bättre väder i år! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0