:)

Hejhej :)


Inatt har jag inte sovit mycket... jag la mig vid 1-halv 2 nångång och då kunde jag inte somna för de var så himla varmt, men sen somnade jag efter ett tag också vaknade jag vid fyra av att de var nå himla skator/kråkor som satt utanför mitt fönster och skrek.
Och sen väckte Calle mig vid 10 och berättade att han skulle få en kanin.
Så nu är jag vaken :)

Idag skulle vi ju åka till Hölick, men Alice smsade mig igår kväll och berättade att Elza är sjuk, så hon ville ju såklart inte följa med, men jag hoppas hon blir bättre! <3

Och sen blåser de jätte mycket ute o så, så pappa sa att vi inte skulle åka, jag hade nog inte velat bada heller, för de är inte speciellt varmt ute.

Men jag ska iaf följa med pappa och Calle in till stan sen, för jag vill köpa Ben & Jerry glass.
De är nog världens godaste glass!

Men nu ska jag gå ner o äta frukost eller nå.

Ha de bra
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0