Ella & Wilma :)

Hejhej :)

Blir dålig uppdatering idag, eftersom jag inte kommer vara hemma.

Iaf så är jag ensam hemma nu, mamma och Calle är på ankarmon, fattar inte varför eftersom de är inte alls nå skönt ute.
Inte så man vill bada iaf.
Men ajaa, när dom kommer hem så skulle Göran, Annika, Ella och Wilma komma hit (kanske Lina och Tilde också? jag vet inte riktigt) ska bli jätte kul eftersmo jag inte har träffat Ella och Wilma på jätte länge!
Wilma fyller ju snart 1 också, tycker de var nyss hon föddes ju :O

Efter dom har varit här, så ska jag väl äta lite o så.
Sen drar jag till Alice och har filmkväll med henne och Felicia.

Kommer bli grymt!

Hörs imorn!

Puss & kram

EllaWilma

Bilden på Wilma är tagen med min mobil, därför inte så bra kvalite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0