Dellen!

Hejhej ;D

Efter jag hade skrivit de där andra inlägget, så kom Alice hit, då gick vi direkt ut och badade.
Sen låg vi på madrasser o solade i vattnet, eller jag låg på Calles vattenskoter och Alice låg typ på nån badring eller nånting också hade hon fötterna på vattenskotern, men sen kom hon på att hon skulle gå ut med Elza, så ramlade hon typ av, ah jag vet inte vad hon gjorde, men de såg roligt ut iaf, önskar att jag hade filmat de.

Men sen cyklade vi hem till henne iaf, och vi höll på dö för de var så otroligt varmt och de är bara uppförsbackar.
Sen när vi kom dit så var inte Elza där, då hade Alice pappa tagit med henne till jobbet, så vi hade cyklat dit i onödan.
Men sen ringde han iaf och frågade om vi ville åka till Dellen ändå, så vi fixade lite fika och sen hem till mig och hämtade badkläder.

Sen åkte vi dit och de var verkligen jätteskönt i vattnet, men de blåste jätte mycket på land och jag hade ingen långärmad med mig så jag höll på frysa ihjäl.
Men de var iaf jätte kul att bada där, för de var jätte höga vågor också att de var så varmt då, men de var verkligen JÄTTE smutsigt vatten.

Vi kom hem vid halv 6 typ, då gick jag upp i duschen direkt och sen spelade ja sims tills vi skulle äta.

Sen har jag varit ute o kört lite cross med Calle och nu sitter jag här :)

Imorn ska vi till Hölick om de är bra väder, OM Alice kan kolla på sin mobil nångång, börjar fundera på om hon har dött eller nåt....
Hahah, men Alice om du läser så ring mig, eller svara på mina sms iaf :)

Men nu ska jag lyssna på lite musik och sen blir de nog film.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0