Badat idag :D

Hejhej :)

Jag hann inte skriva nåt inlägg imorse, så därför har de varit dålig uppdatering.

Men iaf så väckte mamma mig halv 10 imorse, för jag skulle ut med Hobbe och då var Stina här med Honda, så då följde Calle med mig och gick med Honda.

Sen när vi kom tillbaka så åt jag frukost och sen duschade jag och sminkade mig o sånt.
Sen åkte jag och mamma till stan en sväng för vi skulle köpa gardiner till mitt rum.

De tog typ 10 min.
Sen var de bara att åka hem igen, då smsade jag Alice och frågade om hon ville vara med mig, o de ville  hon.
Så jag åkte hem och åt mat, sen åkte jag med mamma ner till pappa och efter en stund så kom Alice dit också.
Sen har vi badat och solat heeeela dan.
26 grader i vattnet, så de var ju riktigt skönt!

Vi gjorde även milkshake, de gick väl sådär, men de blev jätte gott iaf.

Imorn kväll eller på eftermiddan ska jag till Alice och ha typ "filmkväll" vi ska kolla på skräckfilm iaf.
För hennes föräldrar skulle på fest så hon ville inte vara ensam hemma hela kvällen, ska även sova där.

Nu ska jag kolla på film en stund tror jag.

Puss & kram



Jordgubbarna innan jag tinade dom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0