Alva :)

Hej :)

Göran och Annika och dom, kom inte idag, så jag var med Alva ist.
Vi badade och solade jätte länge, de var jätte skönt både i vattnet och i solen, fast de var jätte mycket bromsar där, men annars var de jätte kul :D
Men sen försvann solen så då gick vi in och spelade wii ist, först spelade vi Mario kart men sen spelade vi resort ist.

Sen vid typ 3- halv 4, så åt vi spaghetti och köttfärssås, sen spelade vi wii ett tag till innan mamma hämtade mig.

Vid 7 så var jag ute på långpromenad med Hobbis, sen när vi kom tillbaka så kom morfar och Inger hit för att fika och "fira" Calle.

Sen efter dom hade åkt hem så dammsög jag mitt rum och möblerade om lite.

Nu sitter jag på msn och pratar med lite folk, ska läsa lite till i "Så länge vi båda andas" tror jag, (de är tredje gången jag läser den nu) sen ska jag nog kolla på film, fast först ska jag duscha, känner mig väldigt ofräsch som har badat och legat i solen hela dan.

Men vi hörs imorn!

 Puss & kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0