Veckan.

Hejhej!

Jag är så himla trött på vintern nu, vill ha sommar och värme!
Mitt ansikte är helt uttorkat de svider asmkt, kan inte ens ha puder längre..
Usch, nu är jag trött på kylan!

De som är bra är att jag fyller 14 om exakt en vecka!
Längtar!

I veckan händer de lite saker :P

På tisdag efter skolan ska jag gå och simma med Alice och Rebecca, på torsdag ska jag till stan och klippa mig och färga håret.
På lördag kommer Ella och ska sova hos oss, tråkigt att inte Wilma också kan komma, men hon är så mammig så hon skulle bara grina, men de ska bli kul ändå :P
Och på söndag fyller jag år :D
Också ska jag vara med Alva nån dag också, men vet inte när, de blir så svråt eftersom vi alltid slutar olika.

Just nu längtar jag mest till torsdag! Äntligen få en "normal" hårfärg, mitt hår är typ tre olika färger nu, fint.. :S

Jag skulle ju egentligen ha varit med Evve och Alva idag, men de blev inte så...

Nu har jag packat tills vi ska till mamma imorn, nu sitter jag och pratar med folk på msn, men ska snart lägga mig och kolla klart på The hot chick :P
och imorn är de ju skola igen "/

Föresten jag märkte att vi har sportlov i mars, brukar man verkligen ha de?
Jag trodde man hade de i februari :S

Ajaa, hade bra puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0