Avatar imorn ;)

Hej!

Skulle ju vara med Johanna idag, men hon smsade vid 1 nångång och sa att hon hade lovat o vara med sin syrra, fast hon sa igår att hon kunde va med mig... :S

Ah men då hade jag iaf ingen o vara med... Så jag har mest kollat på film idag, så klart Heather sen började jag kolla på John Tucker must die, men sen smsade Evve o sa att de var nån film med Kristen Stewart på 3an så då kollade jag på den, den hette typ Catch de Kid eller nå sånt, den var ganska bra faktiskt även om jag bara såg halva.

Nu har jag ätit mat, så nu sitter jag här och pratar med folk på msn och är inne på facebook ;)
Sen ska jag kolla klart på John Tucker must die, sen ska jag kolla på What a girls wants :P

Imorn ska jag se Avatar med Alexandra på bio, jag tänkte inte se den egentligen, men eftersom ALLA säger att den är så himla bra och att jag ska se den, så får jag väl kolla på den då :P

Får väl se imorn om den är bra eller inte då :P

Jag lovade ju bilder från idag, men eftersom jag inte var med Johanna.. Men imorn blir de nog bilder iaf!

Ajaa ha de bra puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0