Vänner?

Hejhej!

Igår orkade jag inte skriva nånting, mådde inge bra då, trött ont i huvet o massa saker.. "/
Men nu mår jag bättre, men är fortfarande förkyld.

Men iaf så var vi till Alva och Hugo o grattade Alva igår.
Sen när vi kom hem så låg jag bara o kollade på film orkade inte göra nåt.

Idag har jag inte heller gjort nånting, vi var till morfar för ett tag sen men annars har jag inte gjort nånting.

Imon är vi ledig från skolan, för lärarna har studiedag, så då ska jag till stan med Evve.


En sak jag har tänk på är att de är oftast jag som hör av mig till mina kompisar.
Inte till alla men en del av dom.

Är de verkligen riktiga vänner då, om de bara är en som hör av sig hela tiden?

Vi har ju jätte kul o så när vi är med varann men ändå, de känns inte så himla kul när de alltid är jag som måste fråga och höra av mig hela tiden.

Nu menar jag inte alla mina kompisar, men en del av dom och speciellt dom som inte går i min klass/skola..

Jag begär inte att ni ska höra av er om ni inte vill de, men isf kan ni väl säga att ni inte vill ist för att jag ska tro att vi är vänner...

Men så ni vet, de skulle betyda mycket om ni hörde av er ibland!

Nu ska jag kolla på lite sidor.

Ha de bra puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0