Trött!

Hejhej.

Idag har jag varit på stan med mamma och köpt converse.
Tänkte köpa vita eller svarta först men sen köpte jag gråa ist.

Kom hem runt 16.00 nån gång.
Sen har jag mest suttit vid datorn.
Har kollat lite efter katten som var här igår också, men den verkar ju vara här nu.
Hoppas på att den kommer ikväll då.

Pappa kom nyss hem han hade köpt pizza, men usch jag vill inte ha de.
De är inte så gott + att jag ska äta de på lördag med Alice o Rebecca o dom.
Så ist ska jag väl sitta här då, sen ska jag nog gå och duscha, eller så ska jag ta ett varmt bad.
Sen ska jag plugga engelskaglosor och sen ska jag SOVA!
Vet inte varför men jag har så himla trött, har ont i huvet o fryser.
Orkar ingenting känns de som...
Men de är nog bättre imorn.

Imorn har vi klädsim på badet, drygt!
De är så himla tungt att simma med kläder.
Jag ska iaf ha thigths och en tröja bara.
Så de blir väl inte så tungt, men ändå.

Vet inte om jag orkar skriva nå mer senare, men vi får väl se.
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0