Trött!

Hejhej.

Igår blev de så sent så jag hann inte skriva nånting, efter skolan var jag med Alice och Rebecca.
Kom hem från Alice runt 8, då skulle jag hinna äta mat, duscha, föna + platta håret innan 9 för då skulle jag se house och efter de måsta jag plugga spanska till provet sen gick jag o la mig.

Idag hade vi ju som sagt spanskaprov, de gick nog bra, de var faktiskt jättelätt!

Annars har jag inte gjort nå speciellt.
Just nu sitter jag o lyssnar på musik- Melissa Horn.
Hennes låtar är så grymt fina!
Lyssna på dom om ni inte har hört dom.

Jag är jätte trött, har bara suttit vid datorn sen jag kom hem + att jag de är jätte kallt här.
Snart kommer iaf pappa hem och gör eld och lagar mat, åt ingen lunch på skolan så jag är jätte hungrig nu.

De här blev ett himla konstigt inlägg.. :S
Vet inte ens vad jag skriver om.

Nej, nu ska jag gå o ta en lång varm dusch och sen ska jag äta mat.

Vi hörs senare puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0