Supernanny

Hejhej!

Kom hem från skolan för en timme sen ungefär.
Har ätit lite o nu sitter jag här och kollar på tv samtidigt.
De är typ repris av Supernanny, har sett de förut men kollar på de ändå.
De är två killar dom är kanske 5 och 7 år, dom är helt galen. Kastar saker,skriker, spottar på folk... :S
Stackars familj säger jag bara!

I skolan hände de inget speciellt.
Har varit astrött hela dan "/
Längtar till lovet!

Idag ska min mosters kille Andre Myhrer stå inne på team sportia o signera skivor.. Tänkte åka dit och träffa han o min moster, var jätte länge sen nu.
Men jag hade inget att åka med, eller Evve ville men hon slutade 13.05 o vi 14.30 så de blir ju inte så kul för henne att vänta på mig.
Men jag träffar väl dom nån annan dag antar jag :p

Föresten gå in på www.andremyhrer.com! De står lite om skivan o att han ska signera.
Han är där mellan 16.00 till 18.00 och man kan vinna priser o sånt också.
Så om ni är i stan gå dit! :D

Men nu börjar Supernanny igen.
Ikväll ska jag lägga in lite bilder från skolan.

puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0