Sundsvall hela dan

Hejhej ni som läser!

Idag har jag varit i sundsvall med Evve heeela dan.
Vi åkte halv 10 imorse och kom hem vid 6.
 
Har ganska ont i fötterna nu, men kul har de varit iaf.
Vi har gått på stan inne i Sundsvall och på birsta.
Hittade faktiskt inte så mycket, men jag köpte en t-shirt en tunika och ett nagellack.

Ska lägga in bilder senare.

Evve sov ju hos mig igår också.
Vi hade jättekul.

Vi var ute och knäppte kort, vet ni hur mycket och djup snö de är ute eller? :O
Sen var vi inne och knäppte kort också.

På kvällen kollade vi på film- Changeling den var jättebra och spännande fast vi såg aldrig klart den, för klockan blev halv 1 och vi skulle upp 8.15 idag.
Men ska se klart den en annan dag.

Nu har jag duschat o så.

Nu ska jag gå och packa eftersom vi ska till mamma imorn, sen måste jag göra bilddläxan som jag egentligen skulle lämnat in för 2 veckor sen.

Ha de bra puss <3

De går inte att ladda upp bilder, så ni får se dom imorn ist då.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0