SOMMAR!

Hej


Nu har jag tagit ett varmt bad med dricka o chips, skönt!

Nu sitter jag i soffan med datorn och kollar på tv, eller jag lyssnar väl mest.
Också pratar jag med Elsa på msn.

Vet ni hur himla trött jag är på snön?
Jag vill ha SOMMAR och VÄRME inte snöstorm!

Föresten så tycker jag att ni är dåliiiiga på att kommentera ;)
Jag ser ju att de är ganska många som läser, men typ ingen som kommetenterar.
Kom igen o kommentera nu! ;)
Om ni börjar kommenter mer så ska jag börja lägga ut mer bilder, haha ;)

Men nu ska jag fortsätta va social på msn.

Ha de bra puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skriver jätte fint sanna din blogg är jätte fin med :)

2010-02-20 @ 10:26:36
Postat av: lovisa95

Du har jätte fin blogg sanna den är hur rolig som helst att läsa :)

2010-02-20 @ 10:27:36
Postat av: SannaWesterlund

Vad kul o höra :D tack :)

2010-02-20 @ 10:49:54
URL: http://sannawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0