Semlor

Hej!


Igår hann jag inte sitta vid datorn nånting alls.
Först var de skola hela dan till halv 4, sen åkte jag till stan med Alice och var där till 6.
Sen var jag och mamma hos morfar och åt semlor medans Calle var på träning.
Sen kom vi hem vid 8, då gick jag o duscha.
Sen kollade jag på House vid 9.
Sen efter de gick jag o la mig.
Så de var fullt upp hela dan :)

Idag har jag inte gjort nåt speciellt iaf.
Efter skolan, har jag bara varit hemma.

Imorn är de torsdag igen, guud vad veckorna går fort!

Snart är de sommarlov igen :D

Eller okej, de är väl några månader kvar, men ändå :)

En annan rolig sak föresten idag när vi hade ätit så ringde de en kille som ville komma och kolla på våran lägenhet :D
Han ska komma imorn, nu håller vi tummarna för att han vill ha våran lägenhet då får vi flytta tidigare.

Men nu så ska jag ta o kolla på lite sidor o sånt.

Ha de bra puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0