Selma?!

Heej :)

Jag måste berätta en sak!
För ca 2 år sen hade vi en katt som hette Selma, men hon försvann och sen kom hon aldrig tillbaka och vi fick aldrig veta vart hon tog vägen och nu har hon som sagt varit borta i 2 år.
MEN idag ett tag efter att pappa hade kommit hem, så satt jag nere vid kaminen också ser jag en katt som går förbi utanför våran dörr och båda våra katter är inne.
Seå jag öppnar dörren och då ser jag en grårandig katt som sitter en bit utanför våran dörr.
Den ser exakt ut som Selma! Pappa säger de också.
Och jag vet hur våra grannars katter ser ut och den där katten har inte varit här förut.
Sen så satt den INNE på våran altan och de är aldrig några katter förutom våra som går in där.
Och när Selma bodde här så brukade hon sitta där inne.
Så då undrar man ju- Kan de vara Selma som har kommit tillbaka?
Pappa gick ut och skulle försöka ta den, men då sprang h*n iväg.
Men jag hoppas iaf att de är Selma!

Men kan en katt verkligen vara borta 2 år och sen bara komma tillbaka?

En annan sak som jag tänkte skriva om är hur trött jag är på falska människor.
Asså en del av mina "kompisar" som jag inte har pratat med på hur länge som helst, dom säger att allt är bra o massa saker och att vi ska vara med varann nån dag o att dom ska höra av sig.
Men ändå gör dom inte de och inte svarar dom när man skriver heller.
Varför kan dom inte bara vara ärliga och säga att dom inte vill ha nån kontakt ist?
Dom säger massa saker men sen slutar de med att de är jag som blir besviken ändå.
Så har de varit många gånger och jag börjar bli så trött på de nu, de är svårt att lita på en del människor...
Jag ska sluta bry mig om dom som gör så och bara vara med dom jag litar på.
Jag vet iaf att dom aldrig skulle göra så.

Ni vet vilka ni är och ni betyder mycket <3

Nu ska jag kolla på de okända.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0