Photoshop!

Hej igen :D

Just nu gillar jag inte min dator speciellt mycket.
Har suttit i flera timmar nu o försökt fixa photoshop men de vill aldrig funka!
Så nu ger jag upp.

Har även försökt lägga in musik på min mobil, men de vill inte heller funka.
Inte nå bra iaf.

Men nu ska jag snart kolla på familjen annorlunda och sen Spårlöst.
Ska även försökta plugga lite till spanska om jag orkar, kan inte plugga för mycket heller för då glömmer jag allt.
Men de mesta kan jag redan.

Imorn har vi sovmorron och efter skolan ska jag vara med Alice.
Vi ska typ kolla på barnhemmet och nån mer film tror jag.

Har ni tips på nån bra film så får ni gärna kommentera, spelar ingen roll vad de är för typ av film.

Ska även försöka bli bättre på att lägga upp bilder, men eftersom jag inte har photoshop så blir de väldigt oredigerade bilder så då är de inte lika kul, haha.

Men de fixar sig nog, nu ska jag ta o kolla på tv.

Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0