Melodifestivalen

Hejhej!

De blev ju som sagt inge Sundsvall idag, eftersom de snöar så himla mycket.
Iofs har de inte snöat så mycket idag, men tydligen hade de snöat jätte mycket tidigt imorse.
Iaf så säger dom att de är jätte halt o så på vägarna.

Men ist så har jag följt med mamma till Forsa och hämtat en skänk (stavas de så?) som vi ska ha i nya lägenheten.
Också fikade vi lite o så där.
Ni skulle bara se vad fint dom hade! Avundsjuk? JA!
Vi var till Göran och Annika också och träffade gullungarna Ella och Wilma.
Så himla söta <3

För nån timme sen så var jag och mamma till morfar och Inger.
Sen när vi kom hem så gick jag och duschade, har även gjort hårinpacking, de behövde mitt hår verkligen, eftersom att jag plattar de nästan varje dag så blir de väldigt slitet.

Nu sitter jag och kollar på Blåsningen på 3an, men snart är de ju melodifestivalen så då ska jag se de.

Rebecca ringde när vi var hos morfar och då bestämde vi att vi ska ha tjejkväll nästa lördag.
Vet inte alla som skulle komma, men om alla kommer så blir vi runt 9-10 st.
Kuuul!

Men nu ska jag hämta mitt godis o dricka (om de finns nån kvar) också ska jag sätta mig i soffan o kolla på tv.

Ha en bra lördagskväll! Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0