Måndag

Hej!

Jaa, måndag igen då och skola som vanligt.
Vi hade resurs timme också, så vi gick till 15.20, men dan gick ganska fort ändå.

När jag kom hem så höll mamma på göra mat- Potatisgratäng och fläskfilé.
Sen åt vi efterrätt också, glass,grädde, fruktcoctail (stavning?) och chokladkakor :D

Nu är jag mätt!

Vid 8 ska jag gå och kolla på familjen annorlunda.
Sen vet jag inte vad jag ska göra.

Imorn ska jag på stan med Alice.
Sen på kvällen så ska jag följa med mamma till morfar och Inger medans Calle är på innebandy.
Kanske vi ska äta semlor också.

Vad brukar NI göra på Fettisdagen?

Har inte så mycket mer att skriva, men jag lovade ju att lägga upp bilder så här kommer lite bilder då:



hade bra puss <3


Kommentarer
Postat av: lina elving

mina söta brudar! ;D

love you.

<3

2010-02-17 @ 20:17:52
Postat av: SannaWesterlund

älskar dig med Lina <3

2010-02-18 @ 19:05:34
URL: http://sannawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0