Lillen <3

Hej!

Idag var de skola.
De hände inget speciellt, som vanligt bara.

På Torsdag ska jag o Olla så i cafeterian :D
Så då får ni som går i Iggesund komma o handla :p

Jaa.. annars har de väl inte hänt så mycket.

Snart ska jag gå och duscha o vid 9 ska jag se på house.
Också ska jag nog se på några avsnitt av The OC också.

Min katt Lillen har fått en knöl mellan ögat o örat "/
Hon är jätte gammal o sjuk o jätte smal o så.
Så vi kanske måste ta bort henne i sommar.

Vill verkligen inte de, jag har växt upp med henne, vi har haft henne ända sen jag föddes.
Har haft henne i 14 år nu också kanske hon ska försvinna "/
Usch, vad hemskt! Jag vill inte! "/
Älskar dig Lillengumman <3

Ah, har inte så mycket att skriva om.

Kanske skriver nåt inlägg senare om jag hinner.

Ha de bra puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0