Kommentera mer!

Hej!

De blev inge mer inlägg igår, de gick inte att logga in, varje gång jag skulle logga in så kom de bara upp nån sida där de stog att de hade blivit nå fel.

Jaja, i skolan idag så hade vi nå likabehandligsplangrejjs, vi skulle vara med mentorerna i typ 2 timmar och prata om hur man ska vara mot varann o så, de blev ganska tråkigt efter ett tag, men Barbro hade bakat åt oss, så vi fick fika, de var väl typ de enda som var kul.

En annan sak som jag tänkte skriva om igår, men jag kom ju inte in..
Men iaf så satt jag och pratade med Evve på msn igår också höll vi på prata om nåt, men iaf så kom jag på en sak som Olla hade sagt till mig- att nästan alla här i Iggesund pratar med E, lixom man säger Hater ist för Hatar och Danser ist för Dansar.
Trodde inte jag sa så först, men sen pratade vi ett tag o då kom vi fram till att vi säger också så.
Så de är faktiskt sant att dom flesta här säger hater,danser osv ist för med a.

Hur säger ni? Säger ni HATAR eller HATER?

En annan sak också.

Jag tycker verkligen att ni borde börja kommentera mer.
Jag ser ju att de är folk som läser, men ingen kommenterar.
De är inte så kul att skriva om ingen kommenterar, så Snälla börja kommentera mer!


Nu ska jag ta och gå o torka håret (eller snart iaf) så jag hinner locka de innan jag ska sova.

Ha de bra puss <3

Kommentarer
Postat av: elvinatanoberglund

jag säger oxå hater o så:P Men jag skriver hatar (x

2010-02-12 @ 15:52:51
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: SannaWesterlund

Hahah jaa, dom flesta här i iggesund o njutånger gör nog de :P

2010-02-13 @ 10:59:18
URL: http://sannawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0