Klädsim

Nu äre heeeelg!

Fast veckan har gått himla fort!
Nu är de bara 1 vecka kvar sen är de sportlov.
Ska bli jätte skönt.

Idag på badet hade vi klädsim, vet ni hur jobbigt de är att simma med kläder?
Vi skulle simma 6 längder bröstsim, 3 längder ryggsim och sen träna på att "bogsera" (säger man så) varann genom heeeela poolen.
Drygt! Jag höll på drunka efter typ hälften.
De var vissa som hade tjocka mjukisbyxor och jeans, jag hade bara thigts och en tröja, så man kan ju tänka hur tungt de måste ha varit för dom.
Men nu har jag ont i ryggen + träningsvärk.. "/
Men de går nog över tills imorn.

Imorn ska jag ha tjejkväll med Alice, Rebecca och några till.
Vi ska gå ner på pizzerian o köpa pizza, sen ska vi väl kolla på film o äta godis o massa saker.
Sen ska jag sova hos Alice.
Ska väl vara med henne på söndag också.

Kollade nyss på en film där Nikki Reed från twilight var med.
Blev så himla sugen på att kolla på Twilight o New moon, så jag ska nog lägga mig och kolla på dom om en stund.

Hoppas ni har en bra fredagskväll!

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0