House

Hejhej!

Vet ni att jag är grymt trött på snön nu!
Vill ha sommar! De är typ 3 meter snö ute!
Haha nej, men mycket är de iaf.

Idag var jag ju i skolan som vanligt, hände inget speciellt.

Efter skolan så skulle jag egentligen gå o simma med Alice och Rebecca men Rebecca är förkyld och Alice skulle till sin mormor som fyller år.
Så de får bli nästa vecka ist.

Ist gick jag hem och fikade och letade min nyckel till skåpet, fick typ panik när jag inte hittade den imorse.
Men mamma hade hängt upp den på anslagstavlan (heter de så?) de var därför jag inte såg den :P
Nu ligger den i min väska iaf.

Vid 6 åkte jag o mamma på affärn o sen lämnade vi Calle på innebandy och sen åkte vi till morfar och Inger o var där till halv 8.

Nu har jag precis duschat och sitter här.

Men om 10 min börjar House så då ska jag gå och kolla på de.

Föresten fick vi veta vad vi fick på no provet idag.
Jag fick... VG! :D
Gud vad jag blev glad, jag hade inte tränat nånting nästan också var de om el, och jag får vg! ;)

Men nu ska jag ta o göra lite fika o sen ska jag gå in o sätta mig vid tvn.
Ha de bra puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0