Helg!

Nu är de heeelg! :D

Fast jag har iofs inte gått i skolan så många dagar den här veckan, måndag var vi ju ledig och igår satt jag i cafeterian hela dan, så de har bara varit 3 riktiga skoldagar.

Idag har de varit sol o varmt ute.
Riktigt skönt, hoppas de fortsätter så snön smälter och de blir vår och sommar.
Längtar så himla mycket till sommarn!

Idag på skolan så var jag inte med på badet, inte dom andra heller.
Så vi fick gå till slaggberget också sa lärarn Joel åt oss att hämta en slaggsten.
Så vi gick dit då, men sen när vi kom dit så var de lixom 1 meter snö på hela slaggberget.
Och Alice lyckades ramla ner i mjuksnö, asså hon försvann nästan, stackarn hon hade bara thigts också.
Ah Olla och Alice vände iaf vid första trappan men jag och Rebecca fortsatte fast Rebecca stannade vid halva andra trappan.
Men jag gick upp för halva slaggberget för att leta efter den där himla stenen, men de fanns lixom inga stenar, om man inte ville gräva en meter då.
Sen när jag skulle gå ner igen så ramlade jag ju såklart i snön också.
Jaja, vi gick iaf tillbaka Utan sten.

Efter skolan så satt jag kvar o pratade med Olla ett tag, för hon skulle vänta på Malak o jag på pappa.
Sen har jag mest suttit vid datorn.

På söndag ska jag o Evve till sundsvall o shoppa :)

Men nu ska jag ta o kolla på film.

Ha de bra puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0