Grattis Tilde!

Hej!


Idag var jag på stan med Evve.
Köpte ingenting, men vi provade lite kläder o så iaf.
Sen fikade vi på fyren o sen när vi väntade på bussen så gick vi till skutan o åt glass.
Men sen åkte vi aldrig med bussen, vi följde med mamma och kollade på tapter ist.
Vi hittade ascoola tapeter ;)

Ah sen skjutsade vi hem Evve också kom vi hem vid 3 typ, då åt vi mat sen vid 4 så åkte vi till Göran och Annika för att gratta Tilde.
Gosade med SötWilma <3 och satt o prata o så.

Sen kom vi hem vid halv 7 ungefär, så nu har jag duschat o så.
Snart ska jag gå och kolla på familjen annorlunda.

Egentligen ska jag hinna packa också eftersom jag ska till pappa imorn, men jag tror jag gör de senare.

Men nu ska jag gå, ha de bra puss <3


Grattiiiiiiis Tilde <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0