Film

Gomorron :D

Har nästan nyss vaknat, ligger i sängen och gosar med Disel och kollar på film.

Idag ska jag va med Evve + att hon ska sova här och imorn åker vi till Sundsvall vid halv 10.
Nu hoppas vi bara på att de är öppet, de står att de är öppet mellan 12 och 16 på söndagar, men de är ju alla hjärtans dag imorn så... Men vi hoppas på att de är öppet iaf!

De är ju som sagt Alla hjärtans dag imorn, brukar ni göra nåt speciellt då?
När jag var mindre så brukade vi alltid pyssla o göra massa hjärtan o sånt i skolan.
Men nu gör jag inget speciellt längre.


Men nu ska jag ta o gå ner och äta frukost o sen duscha och plocka ihop lite på mitt rum innan Evve kommer.

Ha de bra puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0