Falska människor

Vet ni en sak?

Jag är trött på falska människor.
Varför kan inte folk bara vara ärlig och säga som de är ist för att hitta på ursäkter också slutar de alltid med att nån blir sårad.
Tänk om alla människor kunde vara ärlig, då skulle de vara mycket lättare.
Visst, jag säger inte att jag är bäst eller så, men jag är iaf ärlig mot mina kompisar...

Men jaja, ska inte skriva ett helt inlägg om de nu.

Idag var Barbros dotter på skolan och hon hade med sig sin orm.
Så vi fick kolla på den, den var läskig den var orange!
Hon skulle egentligen mata den, men den ville inte ha nå mat.
De var ju tråkigt att vi inte fick se när den åt, men de var kul o se ändå.

Annars har de inte hänt nå speciellt idag.

Har ätit mat för en stundsen- Kyckling, klyftpotatis och bearnesås (stavning?)
Jättegott :D

Nu sitter jag är vid datorn och äter chips o dricker dricka, men snart ska jag gå o ta ett bad tror jag.
Vad ska ni göra ikväll?

Imorn skulle jag ju till Sundsvall med mamma Morfar och Inger, men jag vet inte riktigt om de blir nå pga av all snö.
Och de skulle bli ännu värre imorn.
Men vi får väl se.

Nu ska jag ta o kolla på lite sidor.

Ha de bra puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0