Bra dag!

Hej!

Igår hann jag inte skriva nnåting.
Men efter skolan så var jag med Evve, vi gick till hennes mormor o sen kom hennes kusin Maja dit också, vi kollade på tv o så.
Sen vid 5 så skulle Evve på träning så jag följde med o kollade medans.
Fast jag stannade inte hela tiden åkte hem vid 6 för jag skulle hinna duscha o plugga engelska, vi hade jätte många glosor till idag.
Men kul var de iaf (att vara med Evve o Maja alltså)

Idag i skolan så skulle vi åka skridskor på ankarmon, så jag tog ju med mina skridskor i väskan tuung var de, när jag gick till skolan.
Sen när jag kommer dit då kommer Barbro till oss och säger att de inte blir nå skridskor för de är för mycket snö.
Kul? Nej!
Fast jag ville inte åka så de var ju iofs bra.

Men sen hade vi engelska första lektionen.
Också skulle vi haft brandövning nån gång mellan 9 och 10, men de blev inte den här veckan heller pga av snön.
Sen säger Johanna att vi ska ha "lekar" på idrotten tsms med 7a eftersom de inte blev nå skridskor.
Sen skulle vi fått sluta efter de vid 1 ungefär.
Men sen så kommer Monika och berättar att ingen får gå in på idrotten för att taket kan rasa.
Så då slapp vi de också.
Vi hade bara Engelska, matte lästid och no idag.
Vi slutade vid luchen halv 12.
Grymt skön dag!

Nu sitter jag o kollar på let's dance.

Imorn ska jag till min min kusin Alva och gratta henne.
Hon fyller 8 idag, men vi kunde inte åka dit idag så vi ska dit imorn ist.

Men nu ska jag fortsätta kolla på let's dance.

Ha de bra puss <3

GRATTIS ALVA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0