Barnvakt!

Hej!

Förlåt att jag inte skrev igår, hann inte.. "/
Vet att de har varit dålig uppdatering i veckan, men ibland är de bara så mycket så jag hinner inte skriva nånting.
Men ska bli bättre, LOVAR!

Igår hade jag inget att göra så jag var med Ilia från 3 till 5 typ, sen var vi ute med Mille också.

Sen sätdade jag mitt rum och bytte gardiner och sängkläder och så, skönt!
Sen packade jag och duschade o så.
Sen satt jag på golvet i mitt rum och lockade håret och kollade på film samtidigt.
Tog typ 1 timme o göra de...
Även att jag brände mig på locktången, fick ett stort rött märke på kinden, de är iaf inte rött idag, men de syns lite.
De var inte skönt kan jag lova!

Idag var jag ju i skolan som vanligt, hände inget speciellt.
Men jag måste bara säga att min klass är världens bästa klass.
Vi har så himla kul tillsammans :)
Är super nöjd med klassen!

Jaja, sen när jag kom hem så började jag rensa lådor o så i mitt rum.
Och packade ner dom flesta sakerna som böcker, tavlor, prydnadssaker.
Så nu är de väldigt tomt i mitt rum.
Även om de är ganska långt kvar till vi flyttar så är de skönt att börja, måste ju hjälpa mamma att packa allt och så sen också.

Vid 4 nångång fick jag sms från Anna, hon frågade om jag kunde komma o passa Leya o Tyra medans hon och Conny var på nå möte på skolan.
De ville jag ju såklart!

Så himla kul o va med min gullunge Leya.
Hon har börjat prata lite också, hon är så gulligt när hon pratar och när hon skrattar!
Puss på dig gullunge! <3 

Kom hem från dom vid halv 8.
Då kollade jag på house till 8, sen familjen annorlunda.

Bästa kommentaren där var en liten tjej som sa: När kevin hade klippt sig blev han ännu fulare än vad han var förut. Hahah de lät så himla roligt!

Nu sitter jag och kollar på 13 snart 30.

Imorn är de sovmorron till 9.25, himla skönt!

Men nu ska jag ta och kolla på filme igen.

Ha de bra, puss <3

Grattis Amanda som fyller 14 idag! <3

Kommentarer
Postat av: Evve

Du ska inte säga nåt om att jag inte kan stava :P

Du är inte så mkt bättre själv (x



Och du har tur du, din klass är iaf bra våra är bara dryg, vi har typ alldrig roligt :s haha(x

2010-02-02 @ 20:21:15
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: SannaWesterlund

Jag vet att min klass är bäst!

O jag tycker du ska byta klass ;)



O jag äger dig på att stava sådeså :D

<3

2010-02-02 @ 20:57:56
URL: http://sannawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0