Aliiiice

Hejhej!


Igår hade vi ju filmkväll, först åkte jag till Alice vid 5, då satt vi vid datorn o typ leta filmer o så.
Sen vid 7 så gick vi ner till pizzerian och  mötte Rebecca, Lina, Felicia och Amanda.
Sen åt vi pizza, vi var där till typ 9 tror jag.

Sen satt vi hemma hos Rebecca och spelade geni till typ 11, sen måsta jag o Alice åka hem för hennes pappa skulle lägga sig.
Så vi hann aldrig se nån film.
Men hemma hos Alice satt jag, Alice, Frida och Agneta o kollade på Luftslottet som sprängdes till typ halv 3.
Sen gick jag o Alice o la oss.

Idag har vi kollat på film heeeela dan.
The final Destination 3 och Fritt Vilt 1 & 2.

Pappa hämtade mig vid halv 4, då åkte vi hem och åt mat och sen åkte vi till mamma och lämnade saker.
Sen har jag bara kollat på film (ännu mer xD) har kollat på "In the land of women" med bl.a Adam Brody från The OC och Kristen Stewart från Twilight.
Den var jätte bra!
Snart ska jag kolla på en till film med Kristen Stewart "Adventureland"

Imorn kommer jag inte ha nån dator så därför kommer de inte att bli nån uppdatering.
Men på tisdag kommer de uppdatering som vanligt igen.

Ha de bra puss <3


Föresten jag vet att jag lovade bilder från igår, men jag knäppte faktiskt inga bilder :o Sry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0