2010

Hejhej (:

Har ingen riktig lust att blogga, egentligen har jag inte lust med nånting just nu.. :/

Men imorn är de ju nyår, vad ni göra nåt speciellt?
Jag ska nog bara vara hemma tror jag, eventuellt så ska jag vara med Alice, fast jag vet inte, på dagen så ska jag åka ut till Arnön med pappa, Calle, Karin, Mia, Alva och Hugo, behöver få nåt annat att tänka på ett tag.

Jaa... Vad ska man säga om 2010 då, började bra och slutade dåligt?
Eller egentligen började de väl också med bråk...

Nej, men nu ska vi vara poitiv, 2010 har varit ett riktig bra år faktiskt, jag har varit i Stockholm 3 gånger, en gång själv och två gånger med Alice, åkt till Leksand med pappa, Calle, Erik och Carro och bott i världens minsta stuga!
Varit i Furuvik, jag och Kevin blev tillsammans i september, jaa.. de är bara en del av alla saker, men de har varit ett år jag kommer minnas iallfall, bara att hoppas på att 2011 blir lika bra nurå.

Och mitt internet har nå fel nu, så ni får bilder från hela 2010 imorn istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0