Alice :D

Godmorgon :)

Jag har typ nyss vaknat, men om ett tag ska jag till Alice, sen ska jag väl vara med henne hela dan och sova där.

vi ska gå ut och gå/springa idag tror jag, jag vet inte ens vad de är för väder?
Men vi får väl se, ikväll ska vi iaf kolla på film.

Jag åker nog hem ganska tidigt imorn, Olivia kommer med tåget runt 1 och sen ska vi till Karin och äta mat, så jag skulle helst hinna hem och duscha innan vi ska hämta henne.

Tisdag åker vi kanske till stan eller nåt, jag vet inte riktigt.
Också ska vi kanske gå på badhuset och på torsdag så ska vi till Göran och Annika, så Olivia för träffa Ella och Wilma.

På fredag ska jag vara med Evve och i helgen ska jag nog bara ta de lugnt.

De är mitt lov de :)

Föresten vad tycker ni om headern?
Jag ska nog göra om den snart, men den får vara så länge.

Puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0