Veckan!

De blev nå fel när jag bloggade från mobilen förut, de var därför de kom jätte många lika inlägg.

Nu har jag jag tid att skriva lite.

De har varit jätte mycket i veckan, i måndags var jag på stan med mamma, köpte thights och ett linne.
I tisdags så åkte jag och Calle till Alva och Hugo och sov där till onsdagl.
På onsdag så skjutsade Karin och Alva mig och Calle till tågstationen, för då kom Olivia med tåget.
Efter de så åkte vi till Ullrika för jag skulle göra mera slingor. Nu är mitt hår jätte blont :)
Igår (torsdag) så var jag och Olivia på stan, och sen åkte vi till Göran och Annika och träffade Ella och Wilma.
De är ju Olivias kusiner också men hon hade aldrig träffat dom.
Sen på kvällen kollade vi på film.

Idag har vi inte gjort nå speciellt. Vi har suttit vid datorn bara.
Olivia är och duschar nu sen ska vi göra oss klar och gå ut och knäppa kort :)

Sen ska vi gå och hälsa på morfar, de är Olivias farfar.

Imorn åker Olivia hem igen "/ tråkiigt blir de :(

Men imorn kväll så ska jag vara barnvakt åt Leya.

Men nu har Olivia duschat klart så jag ska gå nu.

Vi hörs, ha de braa puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0