Gävle!

Hej! Jag glömde helt bort att skriva i söndags!

Men de var jätte kul i Gävle iaf!
Vi åkte 9.40 på morron o kom hem halv 8 ungefär.

Vi var på Valbo och på stan med Micke Sandra och Olivia.
Jag köpte faktist INGENTING fast vi var på stan hela dan!
Dåligt, men de fanns faktist inget som jag ville ha.

Men de var en jätte kul dag iaf.

Den här veckan kommer de nog bli ganska dålig upptatering, jag kommer inte hinna skriva så mycket.

Imorn åker jag till Alva och Hugo och sover där, på onsdag ska jag göra slingor, också kommer Olivia hit.
Hon stannar tills på fredag, så då ska vi väl gå på stan o så.
I helgen så ska jag väl vara med nån kompis.

Så vi får väl se hur mycket jag hinner skriva.
Jag knäppte inga bidler i gävle eftersom vi gick på stan bara "/ Men när Olivia kommer hit så får jag ta o knäppa lite kort så lägger jag ut  dom sen :)

Resten av kvällen så ska jag mest sitta vid datorn och kolla på tv.


Puss Sanna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0