Alva och Hugo! <3

Hejhej :)

Har varit hos Alva o Hugo idag kom hem ungefär vid halv 8 :)
Kul o vara hos dom som vanligt, mina gullungar! <3

I skolan idag så hade vi musikprov, de gick väl sådär, ganska svårt, fast jag o Alice hjälptes åt med vissa frågor ;)

Annars har de inte hänt nå speciellt idag.

Imorn ska jag o Olla stå i cafeterian :D
Fast jag måste kliva upp en halvtimme tidigare då, vi ska vara där kvart i 8 så vi måste cykla halv, jag som brukar kliva upp kvart över 7 "/
Menmen de går nog bra ;)

Nu är de bara 2 dagar kvar tills vi åker till Gävle!
Och en dag kvar tills de är höstlov.

Och imorn står ju jag och Olla i cafeterian och då får vi sluta en timme tidigare också, SKön dag blir de!

Efter skolan imorn ska jag kolla på twilight med Olla o kanske Malak också :)

Men nu måste jag sluta, för snart ta batteriet slut i min dator, jag orkar inte gå ner och hämta laddaren till den.

Men ha de bra då puss <3

Blir inga bilder på Alva och Hugo, för jag vet inte om jag får lägga ut dom här!

De är två kattungar om de är nån som undrar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0