JULLOV! :D

NU ÄR DE LOV! ÄNTLIGEN! :D

Grymt skönt de ska bli o slippa skolan o alla i tre veckor.
Eller några ska jag ju träffa ändå ;)
Men vissa personer ska de bli skönt o slippa.

Ajaa iaf idag gick vi i skolan till 11 bara :D

Alice var sjuk, så de var bara jag o Rebecca där, men vi hade kul iaf :)
Först gick vi till idrotten o kollade när lärarna spelade innebandymatch mot 9orna.
Haha de var kul, speciellt när Knut stog o hejjade på alla xD

Sen efter innebandyn så skulle vi till matsalen o äta gröt.
Dom hade flyttat alla bord och satt ihop dom, så de blev långa bord, så hela klasserna+ mentorerna kunde sitta tillsammans också hade dom tänt ljus o sånt, mysigt :)

Sen efter "lunchen" så hade vi rast till typ 10.15, sen gick vi ner till hallen o kollade när dom lekte lekar o delade ut priser, Lina fick pris för att hon har varit en bra kompis :)

Sen hade vi mentortid ett tag, Monika o Barbro pratade om massa saker o sånt.
Sen slutade vi vid 11 :D

Då skulle jag ju följa med Evve hem, fast bussen gick inte förns 12, så jag stog o kolla när Evve skulel försöka snöpula Per, fast de gick inte så bra för henne, de var hon som belv snöpulad ist xD

Sen åkte vi till njutånger, då gick vi hem till Evve o kollade på tv, lyssnade på musik o sånt.
Sen höll vi på dö när vi skulle ringa en person också var de hans låssasmamma lr syrra lr nå som svarade o Evve ba- Hallå, vem är de ?
O hon som svara ba härma Evve xD
haha :P
Fast vi fick aldrig prata med han "/

Sen gick vi o knäppte kort o köpte godis :)

Sen när jag kom hem så åt jag mat, sen har jag bara suttit här :)

Nu ska jag gå o duscha snart, sen ska jag kolla på film tror jag.

På måndag ska jag till Sundsvall med Alva :D

Men nu ska jag vara social på msn, hare bra puss <3

Pappa berättade att Kiara våran hund som vi hade förut, har varit jätte sjuk, hon har haft en tumör i magen, som var lika stor som ett barnhuvud ;O
Stackarn!
Min lilla söta älskade Kiara, saknar henne så mkt! <33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0