Hemma igen :P

Hej igen :P


Morfar kom o hämtade mig ungefär en halvtimme efter att jag hade skrivit.
Då åkt vi hem till han, Inger jobbade ;)
Kollade lite på tv o gosade med Gösta deras katt.
Sen åt vi mat- kött, potatios o sås, jätte gott :D Sen åt vi mumsmums xD
Mamma, pappa o Calle kom o hämtade mig vid halv 5 ungerfär, då åkte vi till rättpris o köpte godis, sen skjutsade vi hem mamma. Sen åkte vi hem, sen dess har jag suttit vid datorn bara xD

Annars har de väl inte hänt nå speciellt idag.

Imorn ska jag städa mitt rum, haha de har jag sagt hela veckan nu, men imorn måste jag göra de :P
Sen kommer jag nog inte o hinna xD

Tror jag ska följa med o kolla när Calles innebandylag spelar match mot föräldrarna imorn, men jag vet inte, vi får se ;)

Nu sitter jag i sängen med datorn o lyssnar på musik o pratar med Naja på msn ;)
Min kompis från danmark, jag har faktiskt blivit rätt bra på danska nu xD
haha :P men efter jul ska hon få mic o cam, så då får vi väl se hur de går o prata på riktigt xD

Men nu ska jag fortsätta vara social med henne o Alva, hare bra puss <3

Mina snygga hörlurar va ? xd

haha men de är BÄST ljud i dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0