Jag tittar bort och låtsas att det regnar..

Nåån som kan säga vart det kommer ifrån? ;O Jag vet att jag har hört det, men kommer inte på vart ;O

Hejhej :)

Ni ska veta vilken ångest jag har... vi har soprov på fredag och jag har knappt pluggat nåt och vi måste fixa prao innan 16 och det är nästa fredag, det har jag inte heller gjort, dessutom är det marknad i helgen och jag har knappt nå pengar, superkul (Y eller inte.

Fick även veta en sak idag som inte alls var nå kul att höra och det hjälpte mig inte direkt att vilja plugga...

Sitter i min säng just och äter choklad... jag måste verkligen sluta äta godis och börja äta riktigt mat istället.. kom just på att jag har inte ätit nånting idag mer än frukost.. så jag ska nog gå ner och äta nåt efter jag har skrivit det här, nästa vecka ska jag sluta äta massa godis har jag besämt :)
Jag har inte så mycket att skriva om, även att jag är säämst på att knäppa kort som jag kan lägga in här, ska försöka bli bättre på det!

Puss

Kommentarer
Postat av: elvina

jag känner också igen det från någonstans tror jag,sjukt irriterande att jag inte kommer på från vart-.-

2011-09-08 @ 17:31:09
URL: http://evvetano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0